Do Lidla po... samochód
Koncern Schwarz, który jest właścicielem sieci Lidl i Kaufland, chce wystawić do sprzedaży używane samochody, z których korzystali pracownicy.
Według niemieckiego miesięcznika „Manager-Magazin”, koncern Schwarz chce wprowadzić do sprzedaży samochody. Planowane jest stworzenie własnego salonu samochodowego w Weinsberg koło Heilsbronn, gdzie będą sprzedawane używane samochody służbowe, którymi jeździli pracownicy koncernu.
Schwarz dokonuje wymiany floty samochodowej, ponieważ grupa zrezygnowała ze współpracy z Audi. Teraz pracownicy będą korzystali tylko z pojazdów marki BMW, od której dostali 50 proc. rabatu. Nowymi pojazdami będę w większości auta z silnikiem diesla. Do tej pory koncern Schwarz zamawiał u Audi ok. 4000 pojazdów rocznie, u BMW będzie zamawiał prawie 10 tys., między innymi ze względu na to, że czas eksploatacji pojazdów w firmie będzie skrócony z 18 do 6 miesięcy.
W związku z tym, w Lidlu i Kauflandzie będą dostępne do kupienia samochody używane zaledwie przez pół roku.
źródło: wp.pl